четвер, 23 січня 2014 р.

Рефлексія Модуль 7

7 модуль - для мене це був модуль відкриттів!!!
1. Я відкрила для себе Slide Share (дякуючи більш досвідченій колезі Натолочці - величезне тобі спасибі!!!). Виявляється, це дуже зручно: можна розміщувати з ПК будь-які файли (презентації, зображення, відео тощо), а потім публікувати у блозі. Для мене це надзвичайно необхідна навичка!
2. Оцінювальні форми - все зовсім легко. Головне розібратись, де критерії, де показники - і все це конкретизувати у рівнях. Правда, доступною для учнів мовою. Ось таке воно - формуюче оцінювання.

2 коментарі:

  1. Дуже добре що розібралася з оцінюванням. Я зрозумів, що мені ще потрібно працювати і працювати!

    ВідповістиВидалити
  2. Підтримую Миколу, дійсно розбиратися прийдеться і працювати багато,багато,...

    ВідповістиВидалити