вівторок, 21 січня 2014 р.

Рефлексія модуль 3

 Процес роботи над завданнями Модуля 3 був сьогодні динамічним та емоційним. Це мені надзвичайно сподобалось, адже ми працювали в парах, у нас були чудові вправи на релаксацію та розминку.
Разом з тим, це дозволило спробувати конструктивно підійти до формулювання ключової проблеми проекту (теми), обговорити переваги та недоліки в її інтерпретації з тренерами та колегами.
Метод колективної дискусії, на мій погляд, дозволив ефективно розглянути основні відмінності між ключовим, тематичними та змістовими питаннями проекту. Спочатку мені стало прикро, що не зможу реалізувати проект, пов'язаний дисциплінами,які викладаю. Дуже хотілось зробити студентський проект. 
Я зрозуміла, що одним з найголовніших критеріїв ефективності навчального проекту (чим він відрізняється від наукового проекту ми з'ясували також) є обов'язкова відповідність теми проекту Державним стандартам. З огляду на це, я обрала початкову ланку освіти, навчальна дисципліна - рідна мова. Аналіз державних освітніх стандартів для початкової школи, Програми з рідної мови для 4 класу дозволив визначитись із проблемою дослідження, сформулювати його гіпотезу. Також я навчилася формулювати цілі навчального проекту в контексті формування в школярів навичок ХХІ ст.

Немає коментарів:

Дописати коментар