середу, 22 січня 2014 р.
Рефлексія Модуль 4
Робота із цим модулем сприяла:
- розумінню сутності та переваг формуючого оцінювання;
- я відкрила для себе нове поняття - стратегії формуючого оцінювання, з'ясувала їх види та особливості
- усвідомила важливість вхідного оцінювання (щось на зразок контрольного зрізу на констатувальному етапі педагогічного експерименту)
- попрактикувалась у створенні інструментів оцінювання навчальних потреб учнів та ЗХД.
- збагнула, що я щаслива, що викладаю студентам основи науково-педагогічних досліджень, адже об'єкт, предмет, гіпотеза дослідження, актуальність проблеми, її значущість для життя - усі ці поняття, які ми зі студентами вчимось формулювати, становлять ядро навчального проекту.
Ось так. Спасибі нашим чудовим тренерам за терпіння :))))
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар