середу, 22 січня 2014 р.

Рефлексія Модуль 4

Робота із цим модулем сприяла: - розумінню сутності та переваг формуючого оцінювання; - я відкрила для себе нове поняття - стратегії формуючого оцінювання, з'ясувала їх види та особливості - усвідомила важливість вхідного оцінювання (щось на зразок контрольного зрізу на констатувальному етапі педагогічного експерименту) - попрактикувалась у створенні інструментів оцінювання навчальних потреб учнів та ЗХД. - збагнула, що я щаслива, що викладаю студентам основи науково-педагогічних досліджень, адже об'єкт, предмет, гіпотеза дослідження, актуальність проблеми, її значущість для життя - усі ці поняття, які ми зі студентами вчимось формулювати, становлять ядро навчального проекту. Ось так. Спасибі нашим чудовим тренерам за терпіння :))))

Немає коментарів:

Дописати коментар